2012年4月5日 星期四

好康推薦.JOYCE BEAUTY有免費試用


諗咗一陣,諗緊究竟出唔出呢篇分享文!
因為好有打手Feel,
但確實有筍嘢!..........






只要上JOYCE BEAUTY網頁填寫簡單資料,
確認後會收到SMS,
憑該SMS去指定店鋪就有Sample換!

BA仲會即埸講解...
又冇黑我面,因我真係冇幫襯...




細細盒!但有5樣Sample!
正!



其實我早兩日已經換咗喇!
總共5樣Sample!

一枝小香水(連少用香水嘅我都覺得個花香味好清新!)
洗頭水、護髮素各一包(BA見我短髮,超好心咁叫我分兩次用!)
一包可以fu過夜嘅Mask
Body Lotion


如果其他品牌都好似咁宣傳就好喇!
至少我最終都決定跟大家分享,雖然遲了好幾日...
小分享完畢!多謝欣賞!


如有興趣觀看其他文章,可按【這裡】選擇!
或下方【您或許對這些文章有興趣:的小圖示】選擇!



本Blog的文章已被BE認證為有料Blogger

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...