2012年6月17日 星期日

放毒.Dior Serum De Rouge 好用


悄悄的跟您說!!!
其實,我從未試過用掉任何一樣化妝品:如眼影、粉底、胭脂......
直至 Dior serum de rouge 唇膏嘅出現...




它將會是我人生中
第1樣能夠用光嘅化妝品!!!!!!!!!!!!
(請拍掌!!!XD)

咁... 佢究竟有咩咁好用???

先放毒來一個小開箱
再跟大家分享支唇膏有咩好



今次敗入色號係
650





新歡和舊愛的合照



冇呃您,左邊係新敗的650!
右邊係差不多用完的730


箱已經開完,色亦已經睇到...
咁...
究竟有咩咁好呢???

1. 質地超柔滑 Luminous Color Lip Treatment
它根本就是一枝含有透明質酸嘅唇部精華!
用後咀唇超光澤!
而且就算您咀唇有幾乾燥
用後會即時提升
i)豐盈度、ii)填補微細皺紋、iii)瑕疵

2. 顯色度滿分
基本上輕輕塗上咀唇,已經十分顯色!!!

3. SPF20防曬
唇膏本身已經有SPF 20,不用再另外上唇部防曬!
超適合
我這種愛美又怕煩的人!



請見諒我沒有美麗的唇型,而且咀唇又細又薄!
650、730色號效果圖
基本上都好自然、好容易配搭不同妝容...




當然,如果佢可以平d...
(容量只有2g,但價錢是$295!!!)
持耐度再耐d就更Perfect
因我不吃不喝,大概只能維持45分鐘左右便要補色!!
(難道... 是為了達到營銷目的嗎?)

亦可能真的是營銷達標
這系列的顏色已經增加到19隻色!(最初只有8隻?)
希望Dior會不斷再出新色
熱烈期待中!!!

今回小分享完畢!多謝收睇!

如有興趣觀看其他文章,可按【這裡】選擇!
或下方【您或許對這些文章有興趣:的小圖示】選擇!


本Blog的文章已被BE認證為有料Blogger

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...