2011年10月31日 星期一

必看!!!!10月敗家分享

雖然剛去完旅行有點元氣大傷,
但某些Target,價錢實在太吸引喇!不買會後悔!
廢話不說,敗家文又登場...




1. 韓貨上衣

巴黎世家今年第一次出動!

上衣:旺角聯合敗入
腰帶:關西機場Outlet
Legging:韓國Kosney
豹紋平底鞋:購於apm

雖然隻紅有啲誇張,但呢件衫無論 Cutting 和 QC都很讚,
而且今年很流行小衣領款呢!...





2. Bourjois 軍綠色指甲油


雖然屋企已經有超多指甲油,
但沒有綠色!而且係超酷的軍綠色!...
不過,Bourjois的甲油好像加價了!我這枝要賣$70多......
以前不是$50-$60嗎?還是我記錯了!!!





3. 軍藍色皮褸:


皮褸是冬天的MUST HAVE ITEM...
我一直都把它放在我的想敗系列清單頭幾位,

但見D-MXP 或 SALAX 的皮褸,
從$2,000幾加價加到今年的$5,000幾... =_= !!!!
點買?加多幾千買個袋好過啦!...

但見這件皮褸只係$2,600...
除顏色特別外,裡面更加是山羊毛...
又酷又保暖...10個LIKE!!!





4. 牛皮小手袋:

皮袋超易配搭!INGNI啡色外套是在日本購買呢!


早排已在旺角一些小店見到這款包包,
雖然不是名牌,但皮質超有質感!... 又有多隻顏色選擇!...

最近見到有地方賣$250...但只有黑色和紫色...
以一個牛皮包包來說真的很便宜!...
想也不想便敗入了...






5. JOY & PEACE 藍色高跟鞋:

睇翻張相先知,原來鞋頭會有少少變色效果!


同場加映令一個造型:JOY & PEACE依對鞋都可以唔Formal!
Lace打底衫:購於韓國小店
INGNI OP:購於日本
Belt:購於大阪Outlet
Legging:購於Logon
CASSELINI包包:購於大阪Cisopanic
耳環:購於韓國


我已經兩年沒有買高跟鞋,
但前幾天經過 JOY & PEACE 試穿這對鞋,又覺得OK喎!
而且腳掌看起來變白變美了... 哈!

不過價錢小貴... 折後也要$800多...
但好鞋難求,當然又敗入了!哈!



今次敗家小分享又差不多喇,唔知十一月又敗到咩呢?
又希望某人買少啲公仔,等我再多啲彈藥入貨啦!...

如對其他文章有興趣,可按首頁選擇!
或下方【您或許對這些文章有興趣:的小圖示】選擇!

本Blog的文章已被BE認證為有料Blogger

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...