2011年12月16日 星期五

Nendoroid 126 & 158【夏服.冬服能美】開箱


超感激Na Chan & Tsuki Chan的幫助
終於Bid到恨咗一排嘅《限定版》能美クドリャフカ......




香港Yahoo搵唔到,
但好彩日本Yahoo幫到手!


本來想靠自己Bid,
但日本Yahoo拍賣Seller,大多都不發貨去香港...
幸好得到朋友幫手,Bid到佢番嚟!
謝謝Na Chan & Tsuki Chan!




超感動!終於兩隻能美クドリャフカ終於一家團聚!
嘻嘻!...


為咗 能美クドリャフカ 而買的情景擺設!
雖然不是什麼新推出產品,但一次過開4盒的感覺非常好!


原來是一個音樂室!
^_^


手工超好的鋼琴,鋼蓋是可以開合的!




這個鼓的手工同樣不錯!


其他樂器配件!



好喇!
到今次開箱文嘅主角 能美クドリャフカ 出場


開箱後先來溫馨提示,
原來要先把後髮拔掉才可以把她套上底坐!


感動的一開!!!
終於見到《 能美クドリャフカ ~ 夏服限定版 ~ 》


大家好!我叫能美クドリャフカ !


返課室見吓新朋友先!


請進!!!


新識嘅朋友分別係桂ヒナギク(拎住碌棍果個)
剪左頭髮嘅天野遠子!


鬆弛熊、企鵝仔都係我朋友!
^_^


開完《夏服Ver.》再開《冬服Ver.》
開呀!.....


冬服Ver的說明書


冬服Ver其實比夏服Ver多配件
更多趣味性




先來幾張大合照!


想影單獨照!
鬆弛熊冇啦啦又出現!


唔使驚,等我哋趕走佢啦......


唔好咬我呀!
咬企鵝仔好喇!




好叻叻!同你地玩飛碟!


我就同您哋散步......


雖然這些黏土人花費了不少銀兩!
但買得心頭好,一次開4盒的感覺真的非常良好!...

期待下次再跟大家分享開箱文!...


多謝收睇!拜拜!


如對其他文章有興趣,可按首頁選擇!
或下方【您或許對這些文章有興趣:的小圖示】選擇!





本Blog的文章已被BE認證為有料Blogger

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...