2011年7月21日 星期四

最新敗物【化妝袋】

日本雜誌經常訪問街頭少女,化妝袋裡面究竟有什麼呢?......
這幾頁訪問,往往是我停留比較長的地方。
最近,我也敗了一個化妝袋......


首先出場當然是新敗的化妝袋,
呢個係我咁多個化妝袋中最值得稱讚的一個,
超級大容量...... 已經值得俾個LIKE佢!



再看看化妝袋左右兩邊都能夠使用呢!
先看左邊:


色號是44及47!
44是Sharp的橙色!47則是淺粉紅!
可以放大量筆型化妝品,如唇膏、眼線液、短柄化妝掃...
超讚!!!




再看右邊:


可以放多盒眼影粉、較大件化妝品...
而且袋的三面都加了軟綿,盡量避免令化妝品損毀!再讚!


基本上可放兩層化妝品


之前介紹過的Real Doll Base!超好用!
有興趣可 按此重溫
兩支benefit的皇牌胭脂水,相信不用我介紹罷!
MAC超好用眼線液,新手都可以變專家!
Urban Decay 打底 Base,油眼皮人必用!
可惜香港沒有售賣!
Chanel 睫毛夾及 Benefit 睫毛膏
Smashbox 眼影組,大地色是我最愛!

敗到一個稱心的化妝袋真係好難,
感謝妳觀看我非正式分享報告......

本Blog的文章已被BE認證為有料Blogger

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...