2011年11月24日 星期四

和歌山自由行.幸會草莓電車!幸會貓站長!


在伊太祈曽站等了一段時間,
草莓電車終於出場...
我倆轉乘這班車,繼續前往貴志站探貓站長!










外表白雪雪的草莓電車很美,
但車內格局基本跟普通火車相似,
有點失望!...

她只是換了座椅的Patten、多了這一些櫃、化妝檯...



格局基本跟普通火車相似


座椅Patten很多草莓


約11分鐘車程,終於到達貴志站!


大家好!Meow~~

從伊太祈曽再出發,
經過山東>大池遊園>西山口>甘露寺前>貴志總站
車程約11分鐘





到達後,從玻璃櫥窗外見到小玉貓
不過,佢同周公傾緊計!
本打算在小玉Cafe食件Cake等小玉瞓醒,但原來那里只有特飲...
食物只有盒裝糖或小曲奇!


本打算在小玉Cafe食件Cake等小玉瞓醒,但那里只有特飲...










這個鐘很美,可惜是非賣品!





再到另一商店閒逛,店內以紀念品為主
Folder、原子筆、小襟章... 最終入手Folder(300Yen)
可惜Tama鐘是非賣品,如有,我都會敗!


時間一分一秒咁過,正擔心等不到小玉瞓醒!

突然!..............
貓站長醒了!




再清潔身體,洗一洗面!


小玉跟我家豆豆一樣,
瞓醒第一件做嘅事就是打柯欠,再清潔身體,洗洗面!

我係小玉貓站長!您好嘛?
Meow~~


始終Tama已經係老年貓貓,影影吓佢又想瞓過...
結果火車未到,佢又瞓著咗!


很可愛的火車時間表





火車時間表很多Tama相,很可愛...
我倆為免延誤行程,決定乘11:26班次回「JR~和歌山站」
最後,還遇上第三架別注電車~玩具電車

小分享完畢,
如有興趣,可按 【大阪自由行.滿足7天遊】 返回是次旅程的主目錄,
或按 Facebook 或 主頁 或 微博 欣賞其他文章!

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...