2011年11月17日 星期四

和歌山自由行.Hello! Tama's Train! 小玉貓火車!


據說,貴志川線3組特色火車中,以小玉(Tama)電車最受歡迎!
所以KsMeow特意開這篇分享文呢架火車...




貓火車啊!


超多隻小玉貓




我叫小玉!您好嗎?




可能搭呢班車是平日早上,
又過咗番工高峰時間,基本上只有十多人在和歌山總站上車!

對KsMeow跟早肥先生來說簡直是喜訊,
可以大影特影這架貓咪火車!
Yeah!...

小玉貓火車無論是車外車內,都極多貓咪裝飾,
很可愛呢!




連椅背都係貓咪造型!


這張木椅也不錯!


超可愛梳化,如果屋企有張就好喇!


很想要這塊門簾


貴志川線總共14個車站


車內裝潢很美,但睇睇吓早肥先生似偷影女仔多啲!


我倆在中途站落車,Tama火車再見喇!(哭)


貴志川線總共14個車站,一心諗住坐到總站探小玉!
但我們不是在貴志總站下車嗎?...
為什為在中途站下車?...
當時我也可能像大家一樣發問一連串問題!

早肥先生說,
這是為了滿足我要坐齊三架特別車願望而安排!
你會對我咁好㗎咩?

未幾,反方向果然來了另一架紅色電車,
原來係玩具電車啊!



小玉電車及玩具電車合照


還以為會搭玩具電車離開,他卻說要留守在這個鄉村車站!
又經過一段時間...

見到第3架特別火車~草莓電車...



草莓電車




最終,我倆轉乘草莓電車繼續前往貴志站!
下回再跟大家分享旅程,敬請留意!

小分享完畢,
如有興趣,可按 【大阪自由行.滿足7天遊】 返回是次旅程的主目錄,
或按 Facebook 或 主頁 或 微博 欣賞其他文章!

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...