2011年11月14日 星期一

可能係... 敏感皮膚嘅救星!!!...


近月,我面對一個十分嚴重的問題!就是皮膚超痕癢!又乾燥!
超級討厭敏感啊!( 嬲! 怒!... )





後來睇皮膚專科,得出答案係 ~ 玫瑰座瘡!唉!...
睇咗幾次,病情依舊反覆!
我再向中醫求救,中醫話喺體內太多毒素,下刪一堆中醫學說...
睇病嘅同時,我再喺護膚著手!最後重回Curel懷抱!

Curel喺日本花王其中一條Line,現在某大型連鎖藥店都有得賣喇!
不用再往水貨店買,亦不用像我舊年去日本時,狂掃十幾支番來用!

以下三樣喺我用過,而覺得比較好嘅產品!
但我不認為Curel可以治好敏感
只喺不會刺激皮膚,病向淺中醫比較好!




Makeup Cleansing Gel

1. Makeup Cleansing Gel
之前有用過Cleansing oil,但不喜歡油淋淋感覺!
呢個Cleansing Gel就可以快速落妝!過水後,皮膚仍然很爽!





Foaming Wash 

2. Foaming Wash
不用打泡的洗面乳,
因為每按一下都是輕柔的泡泡!超Like!
洗完後,完全不乾燥!
唯一缺點是很快用完一支!( ← 呢個要Dislike!)





Moisture Face Milk

中間那支便是 HACCI 1912 Beauty Honey

3. Moisture Face Milk
這個是乳液,質地好像白色的水!而且完全沒有氣味!
我每次都會按兩下嘅份量,再加在日本旅行時買嘅 HACCI 1912 Beauty Honey!
用後感覺良好,乾燥感覺都沒有了!
現在秋冬,連精華素都沒有搽喇... 下次再介紹HACCI 1912!


這篇小小分享,希望對同樣有敏感煩惱嘅人有幫助!
亦希望敏感盡快遠離我吧!...

如有興趣觀看其他文章,可按【首頁】選擇!
或下方【您或許對這些文章有興趣:的小圖示】選擇!

本Blog的文章已被BE認證為有料Blogger

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...