2012年8月29日 星期三

靚聲王.hTC One S


有追開我個Blog嘅朋友,都應該知道Ksmeow用舊手機時,
曾經為左聽歌音效好啲,
買過幾款耳機、又買過強化音效嘅Apps...



轉用小S(hTC One S)後就唔使咁煩喇!
佢嘅音樂界面超清晰,
可劃分出音樂是屬於手機本身、還是Apps上的音樂。

音樂分類又可按個人喜好,
依演出者、專輯... 等方式顯示!

聽歌程式認到韓文字、日文字...
好等我知道聽緊咩歌!
(舊手機曾試過有Apps認唔到,變晒怪獸字!怒....)



Beats Audio音效系統


音樂系統界面非常清晰


音樂分類亦可依各人喜好,依演出者、專輯...
等方式顯示!


我較愛依專輯方式排列!


而且我只要開啟Beats Audio音樂系統,超易就享受到靚聲。

我用老拍檔CKS90耳機,
再用IU、Davichi... 等等嘅作品試機,
音樂層次明顯提升!

對音質有要求的我,已經給她非常高分!
相信如配合Beats Audio耳機,效果會更好!

值得一提的是,小S人工智能做得好好!
用Repeat+Random選項播歌,甚少重覆播放某幾首歌!



當然要開啟Beats Audio
令音樂更有層次感


開啟音效系統後,左上角會有紅色小圖示!


另外,入歌程式Sync Manager感覺上傳送資料速度,
較用開的舊手機軟件快,操作亦簡單!

Step by step就可以了!

手機16GB儲存空間,已經好夠我用,
唔夠用,其實仲可以用Dropbox免費儲存空間!



原來睇片都可以享受好音效
近期最愛손연재


就算睇Youtube都享受到好音效!
當然要用KARA新歌Pandora Live版去試!
哈哈!


再試拍片功能,
分別試了日間室外及夜間室內,

先試日間,鏡頭真的很Wide!

麥豆豆又出鏡喇!哈哈...
(不過因為屋企太嘈,所以配左底樂!請諒!)


高清片質素滿意,
而且拍完片,仲可以將片放上Youtube、Facebook...
即時同人Share,方便過早肥先生部大機!
(至少唔使再駁線嘛!)

大家有興趣再深入了解,可瀏覽

或我之前寫的分享文

今回分享完畢,
感謝觀看Ksmeow的發文及麥豆豆的演出!

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...