2011年5月4日 星期三

CareBears 終於來我家了


從四月開始,每星期也在等待Care Bears登錄Uniqlo,
每次經過Uniqlo也會詢問店員Care Bears系列到貨了沒有??
可是每一次都令我很失望...
直至昨天...............


昨午(3/5)四時許經過德福Uniqlo,Care Bears系列終於開售了!
可是部份款式的小號已經售罄......(灰! =_=!!)
部份款式又實在太普通... 根本敗不下手...
最終試了七件,敗了三件!

現在,就由我家的Care Bears跟你介紹我的新衣...






牛角款的tee令人穿得比較顯瘦...
而且衫中的Care Bears笑得好甜蜜!感覺很幸運呢!




之前有條裙係rose bullet買左但比較花,
所以買依件粉色care bears黎襯!

雖然Uniqlo的Care Bears系列真的很可愛,亦很便宜,但用料不太好呢!

現在還想念去年大阪之旅所買的Care Bears Tee,
雖然價錢有點小貴,但質料跟顏色真的很讚!
希望日後有機會再到日本狂買...


特別鳴謝:我家Care Bears傾力演出!



本Blog的文章已被BE認證為有料Blogger

2 則留言:

liz 提到...

我記得你家以前都有果俊care bear~~ same color tim~~

Unknown 提到...

lee隻咪就係我屋企隻care bear lor!

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...