2011年5月3日 星期二

China Glaze (For Audrey)

之前上網已經見到 China Glaze 的 For Audrey 好靚....想上網訂竟然依隻顏色 out of stock
正當我好灰之際..竟然俾我搵到旺角有間樓上鋪有呀!!!!!!!!!!!



另外,我都想試埋Seche Vite 既top coat.....所以一次過0係果間樓上鋪買埋
甲油佢地賣$60,top coat佢地賣$80...價錢唔係平但即刻有..唔洗上網訂完又等


好靚既Tiffiany Blue
Seche Vite 既top coat





另外,之前見爆甲油好紅..但果時既opi得黑色...所以就買左日本出既不知名牌子..
For Audrey 做base, 再加白色爆甲油,最後掃多兩層top coat..效果都幾好..好岩夏天..
不過爆甲油一定要加top coat..如果唔係d 爆甲一陣就luk而且個finishing唔靚..

唔知大家夏天最鍾意搽咩色甲油呢?

沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...